Atšalę orai – užsikirtusios durų spynos

Ne gyvybės draudimo bendrovės „Compensa Vienna Insurance Group“ duomenimis, per dieną dėl techninės pagalbos namuose kreipiasi bent vienas būstą apdraudęs klientas, o per metus jų skaičius pasiekia apie 400. Maždaug 60 proc. visų atvejų gyventojams prireikia santechnikos remonto paslaugų. O beveik vienas iš penkių kreipiasi dėl elektros vidaus tinklų remonto ar pagalbos su užsikirtusia durų spyna.

„Dažniausiai gyventojams nuostolių sukelia vamzdynų avarijos, todėl reikia periodiškai apžiūrėti, ar nepraleidžia vandens, ar sujungimo vietose neatsiranda žymūs korozijos židiniai. Dar viena dažna problema – užsikimšusi kanalizacija, todėl negalima į ją mesti šiukšlių, o sumažėjus vandens pralaidumui pirmiausia rekomenduojama pabandyti atkimšti su valymo priemonėmis. Namuose svarbu stebėti ir vandenį naudojančios buitinės technikos, maišytuvų ir klozetų žarneles – trūkusios jos yra viena dažniausių užliejimo priežasčių“, – pataria Mindaugas Balinskas žalų departamento vadovas.

Žiemą, atšalus orams, pastebimai ūgteli durų spynų užsikirtimo rizika. Pasak eksperto, taip atsitikus, svarbiausia su replėmis ar kitais įrankiais nebandyti jų atrakinti jėga, nes taip galima dar labiau labiau pakenkti, o kreiptis į specialistus. Tam, kad durys rakintųsi sklandžiai ir lengvai, rekomenduojama reguliariai jas sutepti ir sureguliuoti.

Pagalba suteikiama net per Kalėdas

Pasak M. Balinsko, techninės pagalbos paslauga sukurta tam, kad būtų galima užkirsti kelią galimiems nuostoliams arba kuo greičiau juos sumažinti. Taip pat – padėti išvengti tokių situacijų, kuomet uždelsus remontą nuostoliai sukeliami ir kaimynams. Pagalbą išsikviesti gyventojai gali 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.

„Net jei per Kalėdas atsiranda elektros tinklų ar kiti gedimai, jokiu būdu nereiškia, kad gražiausios metų šventės bus sugadintos ir gyventojai turės jas praleisti ne taip, kaip planavo. Vos tik įvykus įvykiui, patariame kuo skubiau kreiptis dėl pagalbos ar remonto. Draudimo bendrovės partneris teikiantis techninę paslaugą yra įsipareigojęs pagalbą gyvenantiems mieste suteikti per dvi, o užmiestyje – tris valandas nuo pranešimo gavimo laiko“, – primena M. Balinskas.